“Nu sunt ceea ce mi s-a întamplat, sunt ceea ce aleg să devin.”

C.G. Jung
Cateva din competențele mele:
  • Licentiat si Masterand in artele comunicarii.
  • Facultatea de psihologie.
  • Consilier pentru dezvoltare personala certificat de Ministerul Muncii CNFPA
  • Formator certificat de Ministerul Muncii CNFPA
  • Scoala de Respiratie alaturi de marele Maestru Dan Brule. Diploma cu recunoastere internationalain terapie prin respiratie.
  • Membru fondator in Asociatia romano-americana de terapie prin respiratie si alte terapii complementare.
  • Membru fondator al Asociatiei romane Trup cu Suflet care sustine ajutorarea persoanelor cu dizabilitati.

Povestea mea a inceput la terminarea liceului când doream sa urmez psihologia dar am înteles ca aveam nevoie de maturitate pentru aceasta cale. Am urmat jurnalism si experienta din media m-a adus mai aproape de oameni.

Am continuat cu un master in comunicare si drumul meu a fost lin pana cand un diagnostic nemilos(cancer) mi-a zdruncinat visele. Atunci m-am oprit din tumultul vietii si am inceput sa ma intreb CINE SUNT? si CE IMI DORESC? si am realizat ca am multe de aflat despre mine.

Asa am inceput sa studiez terapiile complementare si dupa cativa ani am devenit consilier pentru dezvoltare personala si coach.  Dar dorinta de a cunoaste cat mai mult despre oameni m-a determinat sa merg mai departe si mi-am implinit visul din adolescenta – PSIHOLOGIA. Astfel am obtinut cunoastrea omului ca intreg: minte, corp energetic si suflet.

Sunt psiholog cu dublă competență: în psihologia clinică și în psihoterapia cognitiv-comportamentală, cu Drept de liberă practică, acreditat de Colegiul Psihologilor.

În copilărie părinții mei credeau că sunt emotivă, plângeam și eram foarte sensibilă în preajma oamenilor. Au consultat în repetate rânduri specialiști cu privire la reacțiile mele dar fără un rezultat care să schimbe cu ceva percepțiile mele.

Ca adult am realizat că nu eram emotivă ci emoțională și ceea ce simțeam eu era empatie. Simțeam stările celor din jur, eram conectată la trăirile lor și sufeream împreună cu ceilalți. Acesta este motivul pentru care mă pot conecta foarte ușor la stările pacienților mei și putem împreună să identificăm trăiri emoționale.

Urmând cursurile Masterului de Psihologie clinică și Consiliere psihologică am dobândit cunostințele esențiale pentru evaluarea clinică, consiliere și susținere în procesul terapeutic. Competența în sihoterapia cognitiv-comportamentală am dobândit-o în urma formării pe o durată de cinci ani.

Am urmat programul de dezvoltare personală de 350 de ore, ca și completare la formările parcurse, pentru a obține dreptul de liberă practică de la Colegiul Psihologilor. Am peste 12 ani de experiență in cabinet, workshopuri si cercuri de lucru.

Care sunt motivele pentru care iți doresti sa lucrezi cu mine?

  • Dorința de a te schimba în bine
  • Dorința de a imbunătății comunicarea și colaborarea în cuplu sau relații.
  • Stima de sine scăzută sau anxietate de performanță.
  • Anxietate.
  • Traume personale sau de familie.
  • Inadaptare socială.
  • Dezvoltare personală.
  • Susținerea pe timpul bolii.
  • Dependența de droguri, jocuri de noroc, alcool, etc.
  • Dezvoltare profesională.
  • Tulburare de pesonalitate.
  • Psihodiagnostic clinic.

Curiozitatea mea nu se oprește aici. Am credința că omul este într-o continuă dezvoltare și cunoaștere și că în fiecare clipă, este intr-un proces continuu de dezvoltare a Sinelui personal. Cred că pentru fiecare „problemă” există o soluție și reușesc foarte des să molipsesc cu optimismul meu pe cei cu care lucrez.

Pentru mine, fiecare om este ca o comoară gata să fie descoperită.

Le mulțumesc tuturor celor care au avut încredere să mă lase să-i însoțesc în procesul terapeutic, cu ajutorul lor si a cunoasterii pe care am dobandit-o, am devenit psihoterapeut și formator.

Parerea pacientilor

Articolele Mele

Tipuri de atasament –  Evaluare / Psihoterapie

Tipuri de atasament – Evaluare / Psihoterapie

Atașament securizant Este reprezentat de relații benefice și de lungă durată.  În prezența lor stilurile insecurizante devin mai stabile.  Partenerii cu atașament securizant sunt iubitori şi responsivi, nu le este teamă că nu vor fi iubiţi.  Se simt confortabil în...

Schemele emoționale | Psihoterapie/Evaluare

Schemele emoționale | Psihoterapie/Evaluare

Schemele emoționale sunt obiceiuri mentale care se formează în urma unei traume cum ar fi divorțul părințiolor, pierderea cuiva drag. Suprapunerea sentimentelor negative din trecut peste o situație din prezent, printr-o prejudecată întunecată de emoții negative...

Abandonul

Abandonul

In acest caz nu se referă la abandonul fizic în care ești părăsit de cei dragi, ci la cel emoțional când, deși persoana de referință este prezentă, nu se implică emoțional sau nu dăruiește pe măsura nevoilor tale–izolare si respingere. Nevoia neîndeplinită: atașament....

Rolul adultilor in formаreа  stimei  de  sine

Rolul adultilor in formаreа  stimei  de  sine

Аdulţii  sunt modele  importаnte  pentru copii , rolul lor în construireа  stimei  de  sine  fiind decisiv . Este  greu pentru un аdult să аcce pte  sentimentele  negаtive  аle  unui  copil. De  multe  ori , propriile  emoţii  îi  sperie  pe  copii  dаcă sunt foаrte ...

Tulburare de personalitate

Tulburare de personalitate

Stil de personalitate narcisic vs. Tulburare de personalitate narcisică/ Evaluare și psihoterapie Persoanele care suferă de tulburare de personalitate de tip narcisic se simt in general speciale. Ele manifestă adesea impulsivitate pe fondul unei anxietăți,  sunt...

Adultul tânăr (emergent)- Evaluare/Psihoterapie

Adultul tânăr (emergent)- Evaluare/Psihoterapie

Etapa cuprinsă între 18-25 ani este o etapă de tranziție (etapa preadultă), marcată de instabilitate si lipsa de siguranță ce caracterizează viața celor aflați in acest stadiu. Acești tineri se simt suspendați într-o adolescență tarzie, fapt pentru care simt nevoia să...